Returnare produse
În cazul produselor personalizate (CU GRAVURĂ), având în vedere că au fost personalizate special pentru dvs conform sfecificațiilor date, în cazul în care produsul nu prezintă defecte de fabricație, nu vă putem returna suma plătită, însă dacă nu sunteți mulțumit de produsul primit din motive estetice (de încadrare a textului / simbolului de exemplu) vă rugăm să ne sunați la nr 0745410672, spuneți-ne despre problemă și va asigurăm că vom face tot posibilul să aveți un produs perfect și să rămâneți clientul nostru (vom reface piesa dacă este nevoie).
Conform O.G. 34/2014, produsele (CU EXCEPȚIA celor CU GRAVURĂ) achiziționate se pot returna în ambalajul original (chiar dacă acesta este rupt) și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
În cazul produselor FĂRĂ GRAVURĂ, clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform.
Dacă SC LPJ GROUP SRL nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 30 de zile de la dată returnării. Suma înapoiată include costurile inițiale de transport.
Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recentă).
Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul site-ului nu reprezintă o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest website. Comanda dvs. este urmată de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.
Comanda poate fi plasată numai prin intermediul website-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul “finalizează comanda”. Butonul va indică în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comandă.
După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comandă / Confirmare”). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe website-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informăm că produsul a fost expediat (“Confirmarea Expedierii”).