Politica de returnare

In cazul produselor personalizate (CU GRAVURA), avand in vedere ca au fost personalizate special pentru dvs conform sfecificatiilor date, in cazul in care produsul nu prezinta defecte de fabricatie, nu va putem returna suma platita, insa daca nu sunteti multumit de produsul primit din motive estetice ( de incadrare a textului / simbolului de exemplu ) va rugam sa ne sunati la nr 0745410672, spuneti-ne despre problema si va asiguram ca vom face tot posibilul sa aveti un produs perfect si sa ramaneti clientul nostru ( vom reface piesa daca este nevoie).

Conform O.G. 34/2014, produsele (CU EXCEPTIA celor CU GRAVURA) achizitionate se pot returna in ambalajul original (chiar dacă acesta este rupt) si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

In cazul produselor FARA GRAVURA, clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Daca SC La Petite Jupe SRL nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului in cel mult 30 de zile de la data returnarii. Suma inapoiata include costurile initiale de transport.

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

Informații cu privire la caracteristicile produsului sunt disponibile pe paginile produselor de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, conținutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastră, conform celor descrise în continuare.

Comanda poate fi plasată numai prin intermediul Site-ului nostru. Pentru a face acest lucru, veți parcurge un proces simplu, la sfârșitul căruia veți confirma comanda apăsând butonul “finalizează comanda”. Butonul va indica în mod clar că plasarea comenzii implică obligația dvs. de plată. Înainte de confirmarea comenzii, sunteți întotdeauna informat cu privire la prețul total care trebuie plătit și veți avea întotdeauna posibilitatea de a verifica și eventual de a corecta comanda.

După plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmăm primirea și înregistrarea comenzii dvs. (“Primire Comandă / Confirmare”). Acest lucru nu înseamnă că această comandă a fost acceptată. Astfel cum a fost stabilit mai sus, comanda dvs. constituie o ofertă de cumpărare efectuată de dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi. Contractul dintre dvs. și noi va fi format numai după acceptarea de către noi a comenzii dvs. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de către dvs, urmând a vă transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informăm că produsul a fost expediat (“Confirmarea Expedierii”).